Семінар-практикум учителів інформатики
Оновлення освіти – справа досить складна. Удосконалення освітнього процесу пов’язане, в перше чергу, із завданням щодо модернізації методичної роботи, її удосконаленням на інноваційній основі. Реалізація цього завдання полягає у залученні педагогів до творчої діяльності та дослідно-експериментальної роботи і формуванні в них, сучасних педагогів ХХІ століття, нових підходів до організації науково-методичної роботи, нового розуміння педагогічної творчості. Методична робота вчителів озброює їх необхідними знаннями, уміннями, сприяє піднесенню наукового рівня та професійної майстерності.
Активна участь педагогів у методичній роботі зорієнтовує на пошук шляхів і засобів розв’язання проблем інтелектуального, морального, духовного, фізичного здоров'я дитини, постійне оновлення методик навчання, засобів впливу на навчально-виховний процес.
Розвитку здібностей вчителів сприяє участь у методичних осередках, які об’єднують однодумців за власним бажанням та спільними інтересами, рівнем фахової і методичної підготовки.
Зокрема, 21 грудня на базі Дігтярівської ЗОШ І-ІІІ ст. (директор Висіканець А.Д.) відбулося засідання методичного об'єднання вчителів інформатики з проблеми «Формування життєвої компетентності учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках інформатики».
Після розгляду теоретичного блоку, який включав в себе питання із напрямків «У центрі уваги», «Поради до часу» та методичного брендінгу вчителя, практичний блок семінару-практикуму пройшов у вигляді методичної естафети «Від творчого прийому – до творчого уроку».Учитель інформатики Дігтярівської ЗОШ І-ІІІ ст. Якунько Ольга Володимирівна провела урок в 4 класі з теми «Правила безпечного користування Інтернетом». Урок проведений відповідно до вимог з використанням інтерактивних методів навчання. Здобувачі освіти стверджувально довели, що засвоїли правила користування Всесвітньою мережею і будуть в подальшому їх дотримуватися.
На станції «Калейдоскоп ідей», Ольга Володимирівна зробила самоаналіз проведеного уроку, а на станції «Трибуна вільних думок» - учасники семінару зробили методичний коментар до уроку.