A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради
Офіційний веб-сайт

Семінар-практикум учителів біології (хімії)

Дата: 18.02.2020 15:25
Кількість переглядів: 67

Сучасний педагог – це вже не гуру-транслятор нових знань. Це фактично наставник, який вміє організувати процес пізнання здобувачів освіти. Відповідно заклад освіти має спрацювати як заклад, у якому дитина працює з допитливістю, заклад у якому немає репродуктивного навчання, накопичення дидактичного матеріалу, який не активізує пізнавальної діяльності. А тому сучасний учитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку, який має гнучкість і нестандартність мислення, вміє адаптуватися до швидких змін. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності. 

Говорячи про сучасного учителя, ми бачимо сучасні моделі навчання, сучасні педагогічні технології, методи і прийоми, інколи не помічаючи того, що вчитель повністю віддається своїй справі.

Всім відомо, що педагогічний успіх залежить не лише від матеріального забезпечення школи, чи обсягу проведення сучасних уроків, а й від мистецтва згуртування колективу, досягнення поставлених цілей. 

Саме про реалізацію інноваційної культури вчителя біології та хімії з метою формування творчої та інтелектуальної особистості здобувача освіти з використанням новітніх підходів та ідей навчання говорилося на семінарі-практикумі вчителів біології (хімії), який 18 лютого 2020 відбувся на базі Горобіївської ЗОШ І-ІІ ступенів (директор Вікторія Коваленко).

Учитель природничих наук закладу загальної середньої освіти Оксана Месеча запросила учасників семінару до віртуально-практичного уроку «У пошуках чарівної квітки». Учасниками «уроку» були, як звично, не здобувачі освіти, а самі вчителі, які змагалися у запропонованих конкурсах. 
Хоча вчителі є фахівцями предмету, їм було цікаво змагатися - отримувати ключі, які в кінцевому результаті допомогли відгадати схований скарб. 
У ході змагань учасники відгадували загадки, ребуси, знаходили за географічними координатами на карті країни та дізнавалися цікаве про їх квітку, вгадували квіткові аромати та власноруч створили «Свічку надії». Найбільш складним став конкурс на відгадування скарбу, яким виявився … букет квітів. 

Проведений практичний блок семінару вкотре довів, що учителі добре знають свій предмет та суміжні з ним науки, досконало володіють методикою викладання, постійно використовують інноваційні форми і методи навчання, різні освітні технології та техніки.


« повернутися

Вхід для адміністратора