A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради
Офіційний веб-сайт

Коли та як реєструють електронний кабінет вступника

Дата: 01.07.2022 09:29
Кількість переглядів: 50

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочалася 01 липня.

Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
•    одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2019 до 2021) (https://osvita.ua/test/advice/64551/); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
•    свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер.
Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.
У випадках, коли відсутній сертифікат ЗНО або НМТ, необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ (ЗНО)» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що посвідчує особу.
Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію

(https://www.youtube.com/channel/UCloW7pjV9WUU2DURgLUuotA) для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:
•    контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».
•    кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
•    фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.
Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.
Щодо підтвердження права на сільський коефіцієнт, то завантажити відповідну довідку треба до подання першої заяви.
Скільки можна подати заяв?
Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 20 заяв на контракт.
У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність (https://osvita.ua/consultations/bachelor/43472/) – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.
Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 29 липня (https://osvita.ua/consultations/86395/) (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується:
•    08 серпня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;
•    23 серпня – для осіб, які вступають за результатами національного мультипредметного тесту, зовнішнього незалежного оцінювання за 2019-2021 роки, творчих конкурсів, складених із 1 по 18 липня

За матеріалами сайту Освіта.ua


« повернутися

Вхід для адміністратора