Семінар-практикум учителів початкових класів
Одним з ефективних шляхів оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі є інтеграція, під якою розуміють процес зближення і поєднання різних навчальних предметів.
20 листопада 2019 року на базі Гриціївської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум вчителів початкових класів з проблеми: «Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки на уроках в початковій школі». Досвідом з теми поділилися педагоги початкової ланки.
Із вступним словом до учасників семінару звернулася заступник директора з навчально-виховної роботи Тамара Коваленко, яка презентувала присутнім візитку закладу, кількісний та якісний склад педагогів, що залучені до освітнього процесу у початковій ланці.
Основною категорією учасників заходу були вчителі, які реалізують концептуальні засади Нової української школи.
Ідея реалізації інтегративного підходу до навчання – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості освітнього процесу у початкових класах.
До уваги учасників був представлений інтегрований предмет «Я досліджую світ» у 1 класі (вчитель Юлія Кириндась) з теми «Домашні улюбленці», урок з української мови у 2 класі «Корінь слова. Спільнокореневі слова» (вчитель Алла Іващенко).
Учителі проаналізували уроки, аргументовано розкрили дібрані відповідно до інтеграції форми та методи роботи.
Результатом участі вчителів у роботі семінару стало розуміння важливості проблеми реалізації інтегрованого навчання, що повинно сприяти самопізнанню й розкриттю творчого потенціалу особистості. Адже інтегровані уроки в початковій школі покликані навчити дитину з найперших кроків у школі уявляти світ як єдине ціле, в якому все взаємопов'язане.