Семінар-практикум учителів інформатики
Щоб формувати і розвивати ключові та інформаційно-комунікаційні компетентності у здобувачів освіти, сприяти їх соціалізації у суспільстві, сучасний вчитель інформатики повинен володіти, як і учень, знаннями, вміннями, навичками, які допомагають виконувати загальноосвітні функції, володіти фундаментальними поняттями і відомостями.
Упровадження педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці здобувача освіти, вчителя і батьків, є визначальним новим принципом державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», що зумовлює необхідність виокремлення інформатичної освітньої галузі.
Запорукою успішного викладання шкільного курсу інформатики в контексті оновлених програм та реалізації концепції «Нова українська школа» є системна організація методичної роботи з учителями інформатики, їх мережева взаємодія та самоосвіта. У рамках організації методичної роботи приділяється увага підвищенню якості методичного супроводу зростання професійної компетентності вчителів інформатики.
З цією метою на базі Срібнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Валерій Декрет) 11 березня 2020 проведений семінар-практикум учителів інформатики з проблеми «Педагогічний менеджмент. Творча майстерня учителя інформатики». Семінар був проведений у формі творчої майстерні та містив два блоки. Теоретичний блок семінару вчитель інформатики Віталій Шпитяк розпочав з тестування, яке допомогло йому скласти блок-схему практичного туру. Щоб налаштуватися на робочий лад запропонував гру на розвиток периферійного зору, швидкість мислення в програмі Schulte, зорієнтував на демократичну та відкриту форму зустрічі.
У ході методичного брендінгу з теми «Візуальне програмування в Flowgorithm як засіб розвитку логічного та алгоритмічного мислення учнів» познайомив присутніх з теоретичними основами середовища програмування Flowgorithm, яке дозволяє здобувачам освіти створювати програми візуально, за допомогою блок-схем. А потім вчителі, в ході практичного блоку, самостійно створювали «Алгоритм визначення максимального з двох чисел».
Щоб семінар-практикум не був одноманітним, Віталій Анатолійович пропонував учителям розв’язати логічні завдання, попрацювати з мультимедійною дошкою.
І як підсумок, учителі-предметники набули нових предметних компетентностей, сформували професійні позиції, познайомилися з шляхами формування мобільності та вдосконалили свою медіаграмотність.