A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Срібнянської селищної ради
Офіційний веб-сайт

Семінар-практикум учителів математики

Дата: 06.12.2019 15:41
Кількість переглядів: 62

Як сказав один із великих дидактів Дістервег  «Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш».  Ці слова можна взяти як епіграф до семінару-практикуму вчителів математики, що був підпорядкований методичній темі «Педагог нової формації: дослідник, лідер, креативна особистість», який проведений 06 грудня 2019 року на базі Подільської ЗОШ І-ІІ ст. 

Всім відомо, що слово «математика» означає «пізнання» чи «вивчення»; а математик, це — «людина, охоплена жадобою пізнання». Цим визначенням можна впевнено охарактеризувати всіх учителів математики закладів загальної середньої освіти Срібнянської селищної ради. А ось учитель математики Подільської ЗОШ І-ІІ ступенів Бегеза Ніна Миколаївна, вкотре довела це на практиці, запросивши на відкритий урок алгебри як здобувачів освіти 8 класу, так і вчителів математики. 
Поглянувши на класну дошку, де записана тема уроку «Стандартний вигляд числа та його застосування», ніхто з присутніх  не здогадався, що їх буде запрошено до уроку-подорожі «Сім чудес Світу». 
Розгадування кросворда, розв’язування математичних задач і вправ, встановлення відповідностей, групова та індивідуальна робота здобувачів освіти, використання міжпредметних зв’язків, мультимедійна презентація, фронтальна бесіда, самостійна перевірочна робота, проблемні запитання  – все це допомагало мандрувати та знайомитися із чудесами світу. Ніною Миколаївною підібрані такі  дидактичні завдання, які спонукали до активної дії здобувачів освіти на уроці, адже всім було цікаво, куди помандрують далі, і що нового про це чудо розповість учитель.   
Після проведеного самоаналізу уроку, вчителі зробили методичний коментар уроку, поділилися думками від побаченого і зробили вкотре висновок, що математична освіта є головним індикатором готовності суспільства до змін. А тому вони будуть і надалі працювати над формуванням  в учнів уміння бачити й застосовувати математику в реальному житті; вчитимуть розуміти зміст математики, прагнутимуть, щоб  здобувачі освіти  мали високий рівень математичної грамотності. 


« повернутися

Вхід для адміністратора